sobota, 12 września 2015

Nocne zasypianie laleczek

[Edycja]
Zapraszam na moją nową stronę internetową www.fabrikalalka.pl. Tam więcej o lalkach waldorfskich i moje najnowsze laleczki!
Można mnie także znaleźć na facebooku: www.facebook.com/fabrikalalka
Zapraszam!
[Koniec edycji]

Zapaliłam wczoraj wieczorem nastrojową lampkę. Zgasiłam inne światła. Zrobiło się bardzo przytulnie. I tak mnie jakoś tchnęło żeby wziąć aparat i zrobić w tym nastrojowym oświetleniu kilka zdjęć moim nowym lalkom. Tak się akurat złożyło, że przyszła pora na wieczorne usypianie. Wzięłyśmy więc poduszkę, ciepły kocyk i książeczkę z dobranocką.





Tak zasypiają laleczki. 

Wybrałam tylko tych kilka zdjęć, bo aparat bardzo walczył ze mną w tym skąpym oświetleniu ;)
Same laleczki nie są jeszcze gotowe, nie mają jeszcze imion, a ja nadal szyję dla nich ubranka.
Ale już niedługo na pewno przedstawię je oficjalnie i będą szukać nowego, mam nadzieję ciepłego domu :)

Ciepłej nocy,
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz