poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Krasnalek cały w kwiatach

[Edycja]
Zapraszam na moją nową stronę internetową www.fabrikalalka.pl. Tam więcej o lalkach waldorfskich i moje najnowsze laleczki!
Można mnie także znaleźć na facebooku: www.facebook.com/fabrikalalka
Zapraszam!
[Koniec edycji]


Tą małą, śliczną panienkę powinnam była pokazać już całe wieki temu. Jakoś czas mi tylko za szybko uciekał. Ci, którzy korzystają z facebooka, już ją widzieli - tam szybko wrzuca się zdjęcia. Post na blogu, moim zdaniem, wymaga przemyślanego komentarza, a co za tym idzie dłuższej chwili czasu.
W każdym bądź razie przestaję się już tłumaczyć ze swojego letniego lenistwa i przestawiam pannę o imieniu Kwiatuszek, bo ma ubranko całe w kwiatach.


Kwiatuszek jest krasnalkiem. Ma około 30 cm wzrostu i ciałko z grubej bawełny w błękitne i żółte kwiaty. Na głowie ma czapeczkę z bawełnianego weluru, spod której zalotnie wystaje pukiel ciemnych włosów. Kwiatuszek dostała lnianą spódniczkę z falbanką, z której ogromnie się ucieszyła. Powiedziała, że dodaje jej dziewczęcego uroku, a ta malutka dziewczynka lubi ślicznie wyglądać.

Kwiatuszek ma błękitne oczy w kolorze polnych kwiatków.
Moja mała krasnalka nie bardzo lubi upały, więc czekałyśmy kilka dni zanim zrobiło się troszkę chłodniej żeby zrobić sesję zdjęciową.
Zapraszam do obejrzenia galerii Kwiatuszka :)











Córcia wyjątkowo ukochała sobie Kwiatuszka. Był z niej,trzeba przyznać, kiepski pomocnik podczas sesji zdjęciowej, gdyż co chwilę leciała na ratunek laleczce, porywała ją w objęcia i uciekała od mamy ;)

Pozdrawiam ciepło,
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz