poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wszystkie kolory tęczy, czyli szydełkiem w kółeczko..

Pisałam już, że wróciłam do prac szydełkowych troszeczkę z braku czasu na większe projekty. Prawdą jest, że w szydełkowaniu jest coś hipnotyzującego i uspakajającego. Powtarzający się wzór, okrąg za okręgiem powstaje coś ślicznego. Nieistotne czy będzie to coś praktycznego czy nie, cała frajda jest w tworzeniu.
Wzięło mnie na mandale, serwetki czy jak kto woli obrusiki. Mają być okrągłe i z ciekawym wzorem. Na starcie powstały trzy, dwie kolejne zaczęłam i na razie czekają. A w międzyczasie przyszły nowe kolory włóczki a ja szukałam jakiegoś fajnego projektu do zabrania na tygodniowy wyjazd nad morze. I padło na Ogród Zofii (Sofie's Garden), przepiękny, przecudownie kolorowy wzór ze świetną instrukcją. Dawno się w nim zakochałam, a samo robienie go sprawia mi nadal niesamowitą frajdę. Ogród Zofii jest jak kwintesencja wszystkich ciekawych i efektownych ściegów. Polecam.
Oficjalna wersja jest taka, że zrobię z tych mandali obrusy dla lalek. A może przyszyję do jakiejś poduszki...
Zapraszam do oglądania. A linki do wzorów wrzucam na samym dole postu.


To dopiero początek. Ogród Zofii można przerobić w Świat Zofii (Sofie's Universe). A ja małymi kroczkami będę to cudo powiększać.
Wszystkie kolory tęczy. Prawda, że wyglądają uroczo? Aż proszą się żeby zrobić z nich coś pięknego...
Trzy kolory: turkus, biel i szary nie mogą wyglądać razem źle ;)
Dodaj napis

Nowa smycz do nowego smoczka. No przecież przyszła upragniona włóczka w miętowym kolorze, a smoczek też miętowy. 

Obiecane linki do wzorów:
Ogród Zofii - Sofie's garden:
http://www.lookatwhatimade.net/crafts/yarn/crochet/free-crochet-patterns/sophies-garden-large-crochet-square-photo-tutorial/
Trzykolorowa mandala:
http://www.creativejewishmom.com/2013/04/giant-crocheted-doily-rug-pattern.html
Biała serwetka:
http://makemydaycreative.com/2014/05/23/passion-flower-doily/
Różowa serwetka:
http://www.bestfreecrochet.com/2012/03/26/free-crochet-pattern-shaded-pinks-doily-86/

Pozdrawiam ciepło i kolorowo,
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz