poniedziałek, 16 lutego 2015

Kwitnąca piłka układanka

Udało mi się nareszcie skończyć nową wersję składanej piłki. Ponownie skorzystałam z jednego ze wzorów Dedri z bloga "Look at what I made", który możecie znaleźć tutaj. Tym razem piłeczkę z wierzchu pokrywają kolorowe kwiaty tak więc kiedy jest złożona wygląda jak okrągły bukiet :)

Jest trochę większa od piłeczki którą robiłam poprzednio - tutaj o niej pisałam. Zjadła też zdecydowanie więcej włóczki. A przez to, że kwiaty są dość szerokie, po złożeniu zniknęły charakterystyczne dla poprzedniej wersji rowki. 

Dzięki temu, że każdy kwiat powstawał z osobna można było zrobić je w różnych kolorach. Rożki natomiast imitują łodygi, więc wybrałam ciemny zielony kolor. 

Po rozłożeniu mamy trzy kolorowe bukieciki :)


Rożki były najbardziej wymagającą częścią do zrobienia. Wszystkie dwanaście w tym samym kolorze i wyjątkowo ścisłym ściegiem, tak żeby wypełnienie nie prześwitywało od środka. 


I na koniec zdjęcie z częściowo złożoną piłką. W tej wersji łatwiej odgadnąć, jak dokończyć składanie.

Tak kolorowo się zrobiło, wygląda na to, że dzisiaj zaklinam wiosnę samymi zdjęciami :)
I w tym kwitnącym nastroju pozdrawiam ciepło,
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz