piątek, 6 lutego 2015

Walentynkowe etui i własny sklepik

Zrobiła się od ostatniego wpisu już dłuższa przerwa. W międzyczasie musiałam ogarnąć kilka wiecznie niedokończonych spraw. Ale dzisiaj chciałam pokazać nowy wzór etui na telefon, które udało mi się skończyć zrobić.


Zainspirowane zostało ilustracją którą kiedyś widziałam: drzewa obsypanego serduszkami. Bardzo podoba mi się ta kombinacja kolorów - czerwony, różowy i pomarańczowy. Zwykle nie są ze sobą zestawiane, tutaj jednak, na blado fioletowym tle wyglądają ślicznie.


Najpierw powstała aplikacja drzewa i haftowane gałęzie. Dopiero wtedy przykleiłam i przyszyłam serduszka. Przyszycie było koniecznością - etui z założenia narażone jest na dość intensywne użytkowanie w damskiej torebce ;)


Tak, tak, wiem - za tydzień są Walentynki. Powinnam poczekać jeszcze kilka dni z tym wpisem, ale skończyłam to etui dzisiaj i miałam ochotę je pokazać. Dla tych co świętują, Radosnych Walentynek!


I jeszcze na koniec chciałam się pochwalić, że udało mi się założyć własny sklepik w internetowej galerii. Możecie go znaleźć pod tym adresem: http://ekkaja.artillo.pl
Jeśli uda mi się skończyć jakiś projekt to będę tam umieszczać. Zapraszam!

Marta

2 komentarze: