niedziela, 12 lipca 2015

Kasztanowłosa Sofie o pięknych brązowych oczach

[Edycja]
Zapraszam na moją nową stronę internetową www.fabrikalalka.pl. Tam więcej o lalkach waldorfskich i moje najnowsze laleczki!
Można mnie także znaleźć na facebooku: www.facebook.com/fabrikalalka
Zapraszam!
[Koniec edycji]


Przedstawiam moją małą Hiszpaneczkę. Nazywam ją tak, bo ma długie kasztanowe włosy, brązowe oczy i opalony kolor skóry. Kiedy ją planowałam, myślałam o ciepłej i słonecznej Hiszpanii. I taka właśnie jest Sofie, ciepła i słoneczna, śliczna i zawsze uśmiechnięta :)


Sofie jest lalką waldorfską. Uszyta została z bawełnianego trykotu, produkowanego specjalnie na potrzeby szycia lalek. W środku wykonana jest z runa owczego, dzięki czemu jest przyjemna i cieplutka w dotyku. Ma 35 cm wzrostu. Włosy Sofie są wyhaftowane ze naturalnej wełny w pięknym kasztanowym kolorze. Można je czesać paluszkami i układać w różne fryzury.


Sofie ma komplet ubranek: majteczki oraz długą sukienkę na ramiączkach i pasujące do niej buciki z guziczkami w kształcie słoneczników. Bawełniana bluzeczka w kratkę jest na tyle długa, że może być noszona także jako krótka sukienka. Spodenki mają luźny krój i zostały uszyte z lekkiej bawełny w kwiaty. Do kompletu Sofie ma granatowe buciki i sweterek w odcieniach fioletu i różu.


Sofie była bardzo szczęśliwa, kiedy powiedziałam jej, że wybieramy się do ogrodu na sesję zdjęciową. Długo nie mogła się doczekać, aż skończę wszystkie jej ubranka. Dzisiaj z przyjemnością dawała się czesać w coraz to nowe fryzury i przymierzała kolejne kreacje. Biegała po ogrodzie, wśród kwiatów, a kiedy się zmęczyła, urządziłyśmy piknik. Na koniec Sofie dostała miseczkę porzeczek prosto z krzaczka i była zauroczona ich pięknym kolorem. 


Kiedy już skończyłyśmy bawić się w ogrodzie, pomagała mi wybierać najładniejsze zdjęcia. Chciała mieć pewność, że ładnie zaprezentuje się szerokiej publiczności. Zapraszam więc, w imieniu swoim i Sofie do obejrzenia efektu naszej ciężkiej pracy :)









Sofie czeka na nowy dom i na swoją nową mamę. Gdyby ktoś był zainteresowany Sofie proszę o kontakt. Można zostawić komentarz albo napisać bezpośrednio na maila: zlotachatka@gmail.com.
Jestem też na facebooku, jeśli ktoś korzysta :) Chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Z przyjemnością informuję, że moja mała Sofie znalazła nową mamę i pojechała z nią do swojego nowego domu :)

A na razie pozdrawiam ciepło i trzymam kciuki za więcej ciepłych dni tego lata,
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz