środa, 22 kwietnia 2015

Szydełkowa chusta we wszystkich odcieniach niebieskiego

Całkowicie pochłonęło mnie szycie i ubieranie lalki waldorfskiej, ale chciałam dzisiaj pokazać projekt, który udało mi się w międzyczasie skończyć. Jest to chusta zrobiona na szydełku o ślicznym wzorze przypominającym kiście winogron. Do zrobienia jej użyłam wełny w odcieniach niebieskiego. Bałam się trochę, że wzór straci na wyrazistości przez użycie melanżowego koloru, ale efekt wyszedł bardzo ciekawy.


Chusta jest mniejsza, niż większość tradycyjnych chust. Sama mam na poddaszu taką starą, którą można otulić się jak kocem. Ten rozmiar sprawdza się w codziennym użytkowaniu, można ją nosić jak szal, albo zawiązać pod szyją jak apaszkę.


W końcu przyszły ciepłe wiosenne dni, więc będę mogła ją nosić dla ozdoby na sweterku, czy bluzce. 
Dla chętnych wzór można znaleźć tutaj



To w sumie tyle dzisiaj chciałam napisać. Na koniec dodałam jeszcze kilka zdjęć. Nie muszę chyba mówić, że to moje ulubione odcienie niebieskiego, więc z przyjemnością mi się ją fotografowało. Miłego oglądania!




Pozdrawiam ciepło,
Marta

3 komentarze:

  1. Proszę uprzejmie o schemat chusty
    śliczna! !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Schemat można znaleźć pod tym linkiem: http://www.mooglyblog.com/bandana-cowl-tutorial/

      Usuń
  2. Witam Pani Marto, pani szal o wiele bardziej mi sie podoba niz oryginalny z Moogly. Uzywalam jej wzorow juz wczesniej ale ten jest przesliczny. Moglaby pani zdradzic tajemnice jakiego rozmiaru szydelka pani uzyla? W oryginalnym wzorze uzyto 5mm ale oczka sa duzo wieksze i wzor mniej wyrazisty. Dziekuje za odpowiedz. Serdecznie pozdrawiam. Mira

    OdpowiedzUsuń