niedziela, 24 maja 2015

Malutka dama Natalka o uroczym spojrzeniu

[Edycja]
Zapraszam na moją nową stronę internetową www.fabrikalalka.pl. Tam więcej o lalkach waldorfskich i moje najnowsze laleczki!
Można mnie także znaleźć na facebooku: www.facebook.com/fabrikalalka
Zapraszam!
[Koniec edycji]


Przedstawiam dzisiaj Natalkę, małą damę, która lubi pastelowe kolory i pieski. Natalia ma niespełna 30 centymetrów wzrostu, przez co wydaje się krucha i delikatna. Ma długie włosy w delikatnym, piaskowym odcieniu blond i błękitne oczy z zalotnie zaznaczonymi rzęsami.


Natalka z początku miała być krasnoludkiem, ale zamieniła się w uroczą dziewczynkę. Szyłam ją jako prezent na pierwsze urodziny, więc musiała zachować delikatny, dziecięcy urok.
Laleczka ma długie włosy, tak na przyszłość, kiedy jej mama będzie już starsza i będzie chciała ją czesać w kitki i warkoczyki. Na razie włosy zostały zaplecione w gruby warkocz i przykryte dziecięcym czepkiem z przymarszczonym daszkiem.


Zdecydowałam się na prostą sukieneczkę ze zrobioną na szydełku górą. Lnianą spódniczkę ozdobiłam delikatnym haftem małej dziewczynki z pieskiem. Nowa mamusia Natalki ma w domu ukochanego Edzia, któremu już chętnie rzuca piłki i którego równie chętnie podkarmia ;)
Do kompletu Natalia dostała czerwone buciki i zielone majteczki. Zarówno sukienka jak i buciki są wiązane na sznureczki, które są integralną częścią ubranek. Guziczki na razie nie wchodziły w grę, zbyt łatwo można by je odgryźć ;)


Moja córcia przetestowała laleczkę i mogę z całą pewnością stwierdzić, że ta ma idealny rozmiar do przytulania dla tak małego dziecka. Nie jest tak długa i nieporęczna jak 40 cm lalka, ani tak ciężka. Natalkę można bez problemu podnieść i ukochać w ramionach, przy okazji dając jej dużego całusa w czółko :)





Natalia ma wyhaftowany mały pępuszek i paluszki u stóp. 
Na koniec Natalka szykuje się na ciepłe letnie dni i marzy o kąpieli w basenie. Mam nadzieję, że już niedługo będzie mogła cieszyć się piękną pogodą :)

Pozdrawiam ciepło,
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz